Re: Pomocy! Epson Stylus Pro XL

Autor: kalaczyj (kalaczyj_at_cadvision.com)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 05:05:26 MET DST

In article <009A951C.DCAD2A40.15216_at_lodz1.p.lodz.pl>, zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) says:

>To byl wobec tego przedluzacz do kabla centronics.
>czasami uzywany jesli sie uzywa przelacznika drukarek.

>Czyli normalny kabel do laczenia PC z drukark

Nie wiem co znaczy wyrazenie "normalny kabel do laczenia PC z drukarka".
Czy to oznacza ze DB-25F/DB-25M jest "nienormalny"?
O ile pamietam, uzywalem go osobiscie w Polsce jako standardowego
polaczenia pomiedzy PC a drukarka Samsung SP-2415 i o dziwo, toto
bylo polaczone wlasciwie, a nawet drukowalo. Drukarka miala wyjscie na
na DB-25 wlasnie. A moze to nie byla drukarka?

Pozdrawiam
Janusz Kalaczynski
Calgary, Canada
kalaczyj_at_cadvision.com