Re: testy monitora - nokia.arj (1/1)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 05 Oct 1996 - 03:16:54 MET DST

On Fri, 4 Oct 1996 10:25:34 +0100, Maciej Wojcik wrote:

> [...]
[...]
>Kolega zdaje sie zaczyna walic z grubej rury - jesli wiec ma ochote
>sie powyzywac to prosze prywatnym mail-em.
>Juz sie tlumaczylem - wyslalem ten duzy plik przez pomylke -
>skompresowalo mi sie wiecej plikow niz zamierzalem. Nie wiem dlaczego
>to wzbudza emocje przez tyle dni. Dam glowe, ze sa gorsze odemnie
>zjawiska w Inecie.

I tez nikt do Ciebie, Macku, nic nie ma.
Zdarzylo sie, przeprosiles, OK.
Tyle ze niektorzy zaczeli Cie bronic,
zupelnie bez potrzeby,
o racji nie wspominajac.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi