Re: Nie To

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 05 Oct 1996 - 00:48:46 MET DST

    Krzysztof> Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl) wrote: : Nie wmowisz mi, ze
    Krzysztof> jesli na pc dziala Linux to mozna wymienic twardy : dysk
    Krzysztof> bez wylaczenia komputera :)

    Krzysztof> No, ja bym nie ryzykowal takiego stwierdzenia. Np. u mnie
    Krzysztof> jest tak, ze mam taka mala dyskietke - bedaca w istocie
    Krzysztof> normalnym dyskiem. Podlaczam go i odlaczam z/do Linuxa
    Krzysztof> bez wylaczania komputera, i nie ma z tym zadnych
    Krzysztof> problemow.

  W dodatku, jak się ma SCSI umożliwiające pod/odłączanie (nie wiem jak
to jest elektrycznie, ale chyba każde to umożliwia?) i urządzenia nie
resetujące zbyt złośliwie szyny SCSI, to można sobie wymieniać dyski ile
dusza zapragnie bez wyłączania i rebootowania.

--jwr