Re: Help - pomozcie kupic notebook'a !!

Autor: Marek Zatorski (mazator_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 19:51:05 MET DST

Artur Szymanski wrote:

> Czesc !
>
> Musze kupic notebooka, a nigdy nawet go nie
> dotnolem. Nie wiem w zwiazku z tym co jest
> wazne w czasie zakupu. Wiem ze musi byc odpowiednio
> silny to oczywiste, ale zdaje sobie sprawe ze
> diabel tkwi w szczegolach typu klawiatura (ergonomia),stacja
> dyskow/CD, akumulatory (czas pracy/ladowania,latwosc wymiany),
> ekran,karty rozszerzen,automatyczne odlaczanie zasilania,cicha praca i
> wiele innych rzeczy z ktorych pewnie nie zdaje sobie sprawy.Jesli
> czyta to ktos z doswiadczeniem w uzytkowaniu notebook'ow, to bede
> [...]
Pierwsza rada,
od razu kuo sobie normalna myszke i wyp.....l te wszyskie wynalazki,
bo inaczej szlag cie trafi jak bedziesz probowal jakimis "guziczkami"
czy "kuleczkami" trafic na maly punkcik na malym ekraniku.
Reszta uwag jak do PC, jak jest silny to inaczej chodzi, ... ale to
kosztuje, szczegolnie w laptopach.
Anyway, powodzenia
Marek Zatorski