Re: Czy ktos podlaczal wave table do SB16

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 17:36:57 MET DST

Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:

> Niestety rozszerzenie WAVE ma jedna zasadnicza wade - nie da sie zmieniac
> probek oraz wczytywac nowych. Wyposazenie AWE w pamiec 4 MB i odpowiednie
> probki bedzie analogiczne z posiadaniem Wave 4 MB ROM...

To zalezy jakie WT kupisz. W modulach Yamahy (nie podam symbolu, bo
nie pamietam) oprocz 4 MB spakowanego WT jest tez miejsce na rozszerzenie
pamieci jak w AWE, prcesor sygnalowy... czyli to samo - a sadze ze probki
na pewno lepsze niz fabrycznie w AWE. Tylko ja osobiscie chce wiedziej JAK
dobre, zanim wydam kolejne pieniadze (na ktores z zapytywanych rozwiazan).

WP