Re: stb lightspeed II !!! :)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 16:55:07 MET DST

Tomek Kaminski napisal (-a) :

> A skad masz driver do NT 4.0 ?
Eee... jaki driverek?
> Jest na dyskietkach z STB ? czy moze uzyles driver generic do ET6000 ?

Ja tego nie tescilem na STB tylko na Dimondzie i Matroxie Millennium.
Drivery do Diamondow i Matroxow sa wbudowane w NT 4 i sa calkiem dobre i
bardzo swieze (z sierpnia) ale do Matroxa sa nowsze na ich ftp'ie i z nich
korzystalem.
Drivery do STB nie sa w tej chwili dostepne i mozna sie tylko ratowac
generic driverem do ET6000 wbudowanym w NT.

Piotrek