Re: Czy ktos podlaczal wave table do SB16

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 15:52:59 MET DST

> Zastanawiam sie nad dokupieniem wave table do SB16, ale nie wiem jak to
> chodzi. Czy to mas sens. Jaki wave table sa najlepsze jakosc/cena. Czy
> lepiej kupic AWE ?

Jak juz masz SB16 to nie ma najmniejszego sensu kupowac AWE. Jesli juz cos
od Creative to Wave Blaster II. SB16+WaveBlaster wychodzi podobnie cenowo
jak AWE a wg mnie jest lepszym rozwiazaniem (choc moze byc problemem
znalezieniem WaveBlastera). Poza tym na rynku jest od cholery roznych
wavetable modulow zwykle tanszych od WaveBlastera. Niestety nic konkretnego
ci poradzic nie moge. A czy warto? Najlepiej posluchaj u kogos kto to ma,
albo popros w sklepie niech zademonstruja.

Pilar

--
 Dariusz Pilarek
pilarekd_at_vscht.cz