Re: stb lightspeed II !!! :)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 13:14:05 MET DST


Tomasz Jarnot napisal (-a) :
>
[...]
>
> No moze podasz jakies szczegoly - jak szybko to pracowalo, na jakim
> sprzecie, jak dlugo trwalo tworzenie animacji ( szczegolnie interesuje
> mnie 3ds max na NT ) i w jakich rozdzielczosciach pracuje ta karta...
>
3DS MAX na NT 4.0, komputer na ASUS T2P4 + iP166 + 64MB EDO + 2 GB EIDE
no i Millennium z 8 MB. Zadajesz troche dziwne pytanie "jak szybko..."
i "jak dlugo..." bo moge tylko powiedziec ze szybciej niz na analogicznym
komputerze z Diamondem na 968 z 4MB VRAMu, podglad animacji na Millennium
mozna zrobic w czasie rzeczywistym przy cieniowaniu metoda Gouraud.
Karta z 8 MB na pokladzie umozliwia uzyskanie w 1600x1200 w 24-bitach klorow
a sprzetowe 3D do rozdzielczosci 1024x768 w True Color (32-bity).
Millennium jest tansza od Diamonda 64 Video na VRAMach, ma wieksze
mozliwosci rozbudowy no i h/w 3D.

Piotrek

PS. W Millenium jest BIOS w Flash'u i co pare miesiecy pojawia sie nowy.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:33:49 MET DST