Re: PROPOZYCJA: pl.comp.os.os2

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 08:07:14 MET DST

In pl.comp.pecet Grzegorz Redlarski <gred_at_amedec.amg.gda.pl> wrote:
: Od takich dyskusji jest grupa ADMIN!
: W ogloszeniu dyskusji zawsze nalezy to wyraznie zaznaczyc.
: Odsylam do FAQ na pl.answers

Niby racja, tylko ile osób czyta admin a ile peceta ? Chciałem aby
dyskusja odbyła się z możliwie licznym udziałem osób najbardziej
zainteresowanych i stąd to wykroczenie. Postaram się na przyszłość
poprawić.

--
                                                          Marcin Debowski