Re: G'95 - ciekawostka - wyjasnienie

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 21:49:40 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Grzegorz Mazur (gbm_at_ii.pw.edu.pl) wrote:
> : Niestety musze stanac w obronie Microsofta. Problem w tym, ze Polska,
> : podazajac w strone Unii Europejskiej, w lecie tego roku zmienila
> : swoja strefe czasowa z "Warszawsko-Lizbonskiej" na standardowa zachodnio
> : eouropejska, co ma ten efekt, ze zmienily sie daty zmian czasu
> : zimowy/letni. W Win95 nalezy wiec zmienic strefe czasowa na
> : Berlin-Paryz-cos tam jeszcze, i powinno byc dobrze...
>
> Mam wrazenie ze odbylo sie to troche inaczej. Mianowicie w tym roku
> _CALA_EUROPA_ZACHODNIA_ zmienila czas poprawki z ostatniej niedzieli
> [...]

Jako ze mieszkam w tej tzw. Europie to Wam powiem:
Bylo troche zamieszania. Ja uzywam na zmiane Linuxa
(Dystrybucja SuSE czerwiec '96) i W95 (z CD January '96 MSDN
wersja angielska). I tez mi zmienil czas. Na niemieckich newsach
dawno juz temat sie zakonczyl, bo ludzie sciagneli sobie pacze
na zoneinfo. A wiec nie ma powodu do paniki. Jeszce 3 tygodnie
i wszystko bedzie OK.
Pozdrowienia
gandalf