Re: Nie To

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 16:08:42 MET DST

On Thu, 3 Oct 1996 01:23:46 +0100, Marek Baczek wrote:
[...]
> I tez ciekaw jestem czego sie nie da zrobic
>zdalnie na Unixie?
[...]
>Nie chcialem wywolywac dyskusji i sam sie w nia pakuje, ale w zamian
>zaglosuj na nowa grupe dla NT, i wtedy kazdy sie bedzie mogl kisic we
>wlasnym sosie:)

a dlaczegoz to nie chciales wywolywac dyskusji???
Czy PECET ma sluzyc wylacznie do: "szukam drivera do drukarki XYZ"?
(oczywiscie bez podania nawet do czego driver - wiadomo: do g95)

ja bardzo chetnie poczytam taka dyskusje
i pewnie wiele sie naucze

Grego

P.S. Jestem goraco przeciwny kiszeniu sie we wlasnym sosie,
  w kazdej dziedzinie zycia. Co druga sympatyczna i innteligentna
  (SKADINAD) osoba jaka spotykam na zachodzie cierpi na powazne
  zaburzenia mentalne objawiajace sie miedzy innymi w glosowaniu
  na komunistow. Skad sie to bierze? Ano, kiedy toto bylo jeszcze
  mlode i glupie, zachlysnelo sie pieknymi slowkami i tak juz
  pozostalo - czyta wylacznie prase lewicowa, wiec nic poza
  stalym utwierdzaniem sie w pogladach z tego nie wyciagnie.

  Precz z kiszeniem sie we wlasnym sosie!

  Niech zyje dyskusja!

    (zwlaszcza, a moze nawet wylacznie, jesli zabieraja sie za nia
     faceci ktorzy maja cos do powiedzenia)

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi