Re: Cytat ze strony Microsoftu

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 15:05:37 MET DST

On Wed, 2 Oct 1996 11:08:21 +0100, Krzysztof Jacewicz wrote:

> [...]

masz na mysli OS/2 ? coz, do tego byl projektowany.
jak chcesz multiuser to zawsze byl do wyboru OS/2 LAN Server

>Ale dzisiejsze komputery kosztuja setki razy mniej, wiec mozna sobie
>pozwolic na marnowanie ich potencjalu ? >;->

u mnie sie nie marnuje. mimo ze sam na nim siedze.
dzis po prostu tworcy programow wiedzac jaki jest ten potencjal
kompletnie olewaja jakakolwiek optymalizacje, zarowno pod wzgl.
mocy obliczeniowej jak i zapotrzebowania na pamiec.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi