Re: *.rar

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 14:35:18 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: On Tue, 1 Oct 1996 13:08:32 +0100, Grzegorz Redlarski wrote:
: > Poza
: >tym korzystam z drvspace na jednej duzej partycji. Pozwala to m. in.
: >zapomniec o wielkosci jednostki alokacji.

: Lepiej uzywac NORMALNEGO systemu operacyjnego,
: z NORMALNYM systemem plikowym, zamiast dla oszczedzania MB
: narazac cala zawartosc dysku w przypadku padniecia jednego pliku.

Jesli chodzi o jednostke alokacji - to fakt. Ale osobiscie
pare razy udalo mi sie odratowac dysk tylko dlatego ze byl skompresowany.
Po prostu duzo latwiej odtwarza sie jeden duzy plik niz pare tysiecy
mniejszych.
A jesli sie ma zwyczaj uzywania programow do kompresji (Zip, GZIP,
etc..) to chyba lepiej (wygodniej) miec to wbudowane w system...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |