Re: Gadanie na zywo!!! Do zainteresowanych...

Autor: Pawel Gonera (gonera_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 02 Oct 1996 - 20:25:24 MET DST

In article <324D378F.188B_at_tagor.com.pl>, piotrek_at_tagor.com.pl wrote:

>A co to takiego ten WinTalk ???

>Do WinTalka ? Nie znam ! Ale sa przeciez dla
>CoolTalk'a i Iphona

>http://www.pik-net.pl/~top/pow.htm
>
>---Piotrek

Jezeli WinTalk ma zolta ikonke z usmiechnieta buzka to jest po prostu
implementacja UNIXowego talka i pogadac mozna z kazdym kto ma talka tzn
uzytkownik unixa z windowsami, win<-->win itp. Jezeli chcesz sprawdzic to
pawel_at_a5.mak.polsl.gliwice.pl

|Pawel Gonera gonera_at_zeus.polsl.gliwice.pl http://www.polsl.gliwice.pl/~gonera |
| Politechnika Slaska, Instytut Informatyki |
| Teoria jest gdy wszystko wiemy a nic nie dziala |
| Praktyka, gdy nic nie wiemy a wszystko działa |
| Gdy Teoria laczy sie z Praktyka: nic nie dziala i nie wiemy dlaczego |