Jak modem + win ?

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Wed 02 Oct 1996 - 13:21:51 MET DST

Czesc !
Mam pewien problem dotyczacy wspolpracy modemu i tcp. Majac modem chcialem
uzyskac polaczenie z internetem pod windoza. Wlasciwie chodzi mi o
konfiguracje tcp. Dotychczas robilem to ale w normalnej sieci ( novell ).
Nie wiem jak skonfigurowac tcp. np jesli podam slip port 2 to niezaleznie
od tego jaki port wpisze mam hardware not available. Oczywiscie podaje
name-servera itp. Co mam zrobic by uzyskac polaczenie wykorzystujac
0202122. Zdaje sobie sprawe, ze jestem beton, ale NIGDY nie robilem tego
przy pomocy modemu. Dzieki za wszelka pomoc. Mam dostep do internetu, u
providera unixowego (tzn. konto unixsowe do ktorego moge sie laczyc za
pomoca modemu ) jak to polaczyc ( wiem ze na TP.SA jest ograniczony
dostep ).
Z podziekowaniami Cody