Re: newsy w Minuecie

Autor: Wojtek Koltunowski (wojtek_at_yoshi.meil.pw.edu.pl)
Data: Wed 02 Oct 1996 - 12:45:38 MET DST

On Tue, 1 Oct 1996, Karol Pilorz wrote:

> Hej,
> Kilka osob na tej liscie wypowiadalo sie na temat Minueta. Probowalem
> skorzystac z mozliwosci czytania news'ow w tym programie. Wyswietlal mi
> strukture grup, moglem sobie zaznaczyc te ktora mnie interesowala,
> szukanie grup tez dziala, a jakze. Tylko przy probie wykonania komendy
> SUBSCRIBE wyswietlany jest komunikat Runtime error 199 ( lub 200) at ...
> i po kilku sekundach jest sie w dosie. Pozostale uslugi raczej dzialaja.
> Test w opcji SERVICES tez przechodzi. Czy ktos wie o co chodzi?
> Wersja Minueta 1.0 beta 18A.
> [...]
Witaj!
Prawdopodobnie masz problem z pamiecia. U mnie tez byl podobny problem,
aledo czytania newsow uzywalem programu news. Root poradzil mi abym
uzywal programu newsdpmi. Terraz robie tak ze do pliku news.ini dopisuje
nazwe grupy do ktorej chce sie zapisac.
Mam nadzieje ze pomoglem pozdrawiam
                                Wojtek