Re: Problemy pod Warpem

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 21:21:35 MET DST

a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:
>1. Jak zainstalowac polskie fonty pod Win-os2? W ogole, dziwne jest
>to, ze np Write czy Word widza tylko cztery czy piec fontow, ktorych
>normalnie nie ma pod Windowsami (jakies Roman 10, Script itd.).

Pakiet POLWIN , ten sam do spolszczania zwyklych angielskich windowsow.
Trzeba go kupic.

>2. Nie chodza mi nimacje w Win - Os2. Pod Netszkapa animowane gify
>nie ruszaja sie, a Quick Time nie odtwarza filmow. O co chodzi?

Jesli to jest pod netscape2 beta for os/2 to sie nie dziw.
To jest pierwsza oficjalnie wypuszczona beta wersja.
Chociaz mi animacje chodza.

>3. Najwiekszy problem - karta dzwiekowa. Mam karte Zoltrix AU3200. OS
>wykryl ja jako SB Pro, pomylilo mu sie tylko IRQ (napisal 5 a nie 7).

sound plastry sa standardowo ustawiane na 5 wiec sie nie dziw.

>Mimo wszystko, nie ma dzwieku, mimo ze uruchamiaja sie programy do
>jego odtwarzania bez zadnych buntow. Probowalem wielu driverow, nawet
>znalazlem driver (chyba) do tej karty. Niestety driver zawieszal
>system przy ladowaniu... Co zrobic?

Moja odpowiedz, ..... nie wiem. Moge ci tylko podpowiedziec ze masz
calkowicie wyciszony mixer i dlatego nic nie slyszysz.

>Ps. Gry skonfigurowane na partycji dosowskiej, uruchamiane pod OSem
>maja dzwiek (bez muzyki).

sprawdz mixer.