Re: Edytor HTML

Autor: Marcin Piaskowski (zwirek_at_kpbm.pb.bielsko.pl)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 17:37:11 MET DST

Krzysztof Krzyzaniak wrote:

> : Czy mozecie mi polecic dobry edytor HTML (prosty, duzo mozliwosci)
> : 1. shareware, freeware
> : 2. komercyjny
> : 3. czy ktos pracowal w Internet Assistant pod Worda 6.0?
> Ja uzywam HotDoga i bardzo sobie chwale
> jego elastycznosc..

Mi sie HotDog nie spodobal, wole WebEdit'a.
Wprawdzie nie jest to freeware, ale ma 30dniowy odpust i swietne
mozliwosci.

> btw.. moje strony zwykle pisze w edytorze joe hehe :-)

Bardzo przyjemne sa te CTRL-K + ?.
BTW: Pamieta kto, ktory edytor po raz pierwszy zastosowal te CTRL'e ?

--
Marcin Piaskowski                  Akademickie Centrum Informatyki
http://kpbm.pb.bielsko.pl/~zwirek/ Filii Politechniki Łódzkiej