Re: knot(?): W95 i zmiana czasu

Autor: Przemyslaw Kowalczyk (szeryf_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 11:27:35 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: On Mon, 30 Sep 1996 11:00:49 +0100, Przemyslaw Kowalczyk wrote:

: >[...] wrote:
: >: Swietny poczatek tygodnia: sabotarz ze strony Microsoftu.
: >Ten "rz" to tez wina Microsoftu? ((((:
: > Szeryf / Negative I.Q.

: jak ktos sie podpisuje szeryf, to powinien byc po stronnie prawa

W kwestii formalnej: Szeryf, przez 'S'.

: a prawo (netiquette) mowi: nie nalezy nigdy zwracac nikomu uwagi

Od kiedy netykieta jest prawem? Dla mnie prawo stanowi Sejm RP, a nie jacys
kotsie, ktorzy dorwali sie do Internetu wczesniej niz ja. Poza tym, o ile
dobrze pamietam lekcje historii w szkole, zadna etykieta nie miala zadnego
zwiazku z prawem (przynajmniej w moim rozumieniu tych slow).

: na ortografie (na mailinglistach i newsgroup'ach)

To mi sie wlasnie nie podoba w netykiecie. Moze jestem uczulony, ale po prostu
bardzo mnie denerwuje (bardziej niz czytanie ton ciagle tych samych bluzgow
na MS) kaleczenie jezyka polskiego makaronizmami i bledami ortograficznymi...
Przepraszam, ale taki sie urodzilem....

: ale czego mozna wymagac od szeryfa z ujemnym IQ?

Ze bedzie walczyl o swoje prawa (:

: :->

: Grego

(powstrzymujac sie od osobistych przytykow....)
        Szeryf / Negative I.Q.

   Negative I.Q. - the choiss of my dejeneration....