Re: Czy odwrócić monitor do drukarki

Autor: Sławomir Rudziecki (rudziec_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 10:08:05 MET DST

O Boze, o malo sie nie zadlawilem czytajac to to, ale mam cos podobnego:

Otoz moj kolega spotkal gosci "uczciwych inaczej" ktorzy zaproponowali mu
kupic 5 najnowszej generacji komputerow PC po 15 mln zl kazdy. Prezentacja
sprzetu wygladala tak:
Otworzyli bagaznik od samochodu i wyciagali klawiatury z poucinanymi
kablami, robiacymi u nich za komputery PC. (Pewnie Amigowcy).

SLaw

PS. Panowie od sprzedazy sprzetu. Czytajcie i uczcie sie jakie biznesy
mozna robic. Czy Wy takze macie taka przebitke na sprzecie?. Watpie...:-)

Mail from Poland!!!!? This Internet is unreal! Ok on the pictures you
sent, thank you a lot! rudziec_at_panda.bg.univ.gda.pl

Michal <michotaz_at_cadvision.com> wrote in article
<01bbab44$2f95e8a0$5b1432cc_at_jaja.cadvision.com>...