Re: G'95 - ciekawostka

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 06:21:52 MET DST

On Mon, 30 Sep 1996 10:08:30 +0100, Leszek Szczepanowski wrote:

>Po prostu wszystko byloby dobrze gdyby Microsoft wiedzial co pisze w polskich
>ustawach itp.
>Jakis tam minister zarzadzil, ze skoro idziemy do Europy to bedziemy przesta-
>wiac czas w tym momencie w ktorym robia to bodajze Francuzi, Niemcy itd.
>I w ten sposob zmiana czasu jest za miesiac ! O!
>| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |

A tak w ogole to przez ta p*** jewrope to sa tylko klopoty. Zaczynam powoli
odnosic wrazenie ze to im bardziej zalezy zeby nas wciagnac w swoje
socjalistyczne bagno niz zebysmy przypadkiem nie zostali jakims przyczolkiem
dla potrafiacych pracowac azjatow. Wystarczy tylko spojrzec jak sie wsciekaja
gdy u nas otwieraja sie fabryki Daewo czy Hyunadi'a. Zaraz leca polecone depesze
do rzadu ktory poslusznie mowi TAK PANIE JEWROEJCZYKU, i zaczyna
sie podkladanie swin inwestorom.
Marzy mi sie rzad ktory by potrafil powiedziec: WARA od naszej gospodarki.
( nie mowiac juz o rzadzie ktory by potrafil rzadzic.)
via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )