Re: Serwer NT a dyski IDE

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 05:32:18 MET DST

On Mon, 30 Sep 1996 00:03:40 +0100, Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:

>Dzisiaj zgadalem sie z kolesiem, ktory stosuje W-NT 4.0 z programem
>do animacji (profesjonalne filmy animowane). Program dedykowany
>i specjalnie napisany na Pentium Pro - dwuprocesorowe 200 MHz.
>Program czesto sie sypie po wgraniu-przetworzeniu ok 60 klatek
>i na dysku brak jest potem calosci filmu. System stwierdza, ze na
>dysku nie ma systemu (na osobnym dedykowanym dysku do specjalnej karty
>graficznej). itp. itd.
>W Windows NT 3.51 mu sie to nie dzialo.

Ostatnio walcze dzielnie z Indykami. Przy renderingu, animacjach
i w ogole obrobce grafiki, jest to sprzet bardzo stabilny i szybki.
Natomiast proba kopiowania duzych plikow (300MB) przez NFS z
PCta z PC-NFSem kilkakrotnie skonczyla sie calkowitym padem
IRIX'a. Inne troche bardziej zaawansowane operacje z wykorzystaniem
sieci tez sie kilkukrotnie zakonczyly padem.
Jak widac,kazdy system jest do czegos zoptymalizowany.
NT nie padaja w sieci, zas IRIX nie pada przy animacjach :)

PS: U mnie OS/2 z powodu pracy w sieci nie pada , a i przy animacjach ( NeoN - polecam
obejrzenie ) tez sie nie wysypal. => OS/2 >NT+IRIX :)

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )