Re: Serwer NT a dyski IDE

Autor: Sławomir Kozłowski (slawekk_at_grot.com.pl)
Data: Mon 30 Sep 1996 - 16:02:10 MET DST

Krzysztof Waskiewicz wrote:

> Czy ktos moze wie jak wyglada wydajnosc servera NT 3.51 wyposazonego
> tylko w dyski IDE (EIDE, np. 3 x 2 G). Jakie problemy moga wynikac i
> czy da sie ich uniknac. Siec ma obslugiwac ok. 10 uzytkownikow, pliki
> przechowywane i uzywane z serwera sa prawie wylacznie dosc duze (10 do
> 80 Mb). Do serwera sa podlaczone maki i pecety.
>
> Pozdrowienia
>
> -/ Krzysztof Waskiewicz
> -/ E-mail: krisabc_at_ternet.pl

Nie wiem jak jest przy takich dużych plikach, ale dyski IDE radzą sobie
całkiem dobrze. Na razie nie mogę na nie narzekać :)

Sławomir Kozłowski       mailto:slawekk_at_grot.com.pl       Polskie znaki
                            mailto:root_at_grot.com.pl       w standardzie
              http://www.grot.com.pl/users/slawekk/        ISO  8859-2