Re: Jaka plujka?

Autor: Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 30 Sep 1996 - 16:48:50 MET DST

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: Jacek Swierczek (jack_at_tpg.krakow.pl) wrote:
: Hej,
: : Chcialbym kupic plujke i nie wiem jaka wybrac.
: : Co wybrac:
: : 1. HP DeskJet 600
: Odradzam ze wzgledu na wkurzajacy wypluwacz kartki /ale tu sie moze
: uzytkownicy HP wypowiedza/ oraz na CMY+K. Zalety -- bardzo duza popularnosc
: co w zabitych dechami dziurach /typu Torun/ ma duze znaczenie.
:
: : 3. Epson Stylus Color II s
:
: Za -- firma! jakosc! CMYK /a nie CMY+K/. Po prostu porzadna drukarka.
: Przeciw /w porownaniu do HP/ mniejsza popularnosc /duzo mniejsza/.
: Maciej "MACiAS" Pilichowski
Cos mi sie widzi, ze Epson Stylus Color IIs to jest jednak CMY+K,
natomiast Stylus Color II (bez 's') jest CMYK.
Do zalet obu dopisalbym, ze:
a) tusz nie rozmazuje sie pod mokrym palcem
b) bardziej przydatna pod DOS (ogonki Latin2+Mazovia)
c) kompatybilna programowo z 24-iglowymi Epsonami, co pozwala
   uzyc ze starszym oprogramowaniem i (czesciowo) zalatwia
   sprawe mniejszej popularnosci
Pozdrowienia

--
                            Slawek Kos  -> elpro_at_lodz.pdi.net