Re: Podlaczanie do internetu spod DOS'a

Autor: Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 29 Sep 1996 - 17:22:43 MET DST

ryzmak.lodz.pdi.net> <52jvsb$uj1_at_rymunda.torun.pdi.net>
: : : : A czy jest tu ktos kto _osobiscie_ uzywal MINUET'a. Probowalem,
: : : : ale sie nie chcial dogadac z moim "dostawca" (PDi)
: : : Uzywalem chwilowo, pomagajac koledze. Troche pracy trzeba poswiecic
: : : zmianie skryptu logujacego sie do serwera (cos jak login.cmd
: : : w Trumpecie,
: : : ale oczywiscie w troche innym jezyku) i nie powinno byc problemow.
: : Jakos nie znalazlem w MINUET skryptu logujacego. Byl za to do
: : umslip.com jakis *.cmd, ktorego zmodyfikowalem i uzyskuje
: : polaczenie (telefon+modem) z serverem. Jest nawet odpowiedni
: : komunikat (ze sie polaczyl z SLIP serverem czy jakos tak)
: : po czym dzialanie tegoz umslip'a sie konczy, uruchamia mi
: : MINUET'a a ten nic - zadnego polecenia nie chce wykonac.
: : Slawek Kos
:
: Miałem na myśli właśnie phone.cmd z pakietu SLIPa. Żeby zobaczyć to on
: naprawdę robi i gdzie się zacina trzeba włączyć debugging, bodaj przez
: slip setup.
: Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net http://www.torun.pdi.net/~rzm
Kiedy wlasnie (jak to opisalem wyzej) etap phone.cmd z sukcesem (chyba)
przeszedlem. Otrzymuje od phone.exe komunikat o polaczeniu, po czym
phone.exe konczy prace i uruchamia mi sie minuet.exe, ktory nic
nie chce robic. Dlatego moje pytanie byli o MINUET'a
Pozdrowienia

--
                            Slawek Kos  -> elpro_at_lodz.pdi.net