Re: G'95 - ciekawostka

Autor: Krzysztof Jacewicz (jaca_at_koti.com.pl)
Data: Sun 29 Sep 1996 - 15:25:26 MET DST

On Sun, 29 Sep 1996, Wlodzimierz Macewicz wrote:

> [...]

Rzeczywiscie to chyba nie pora na zmiane godziny :)

> Wlaczylem to badziewie rano i tez przestawil mi czas (tylko raz -
> jak na razie), ale mi nic nie wiadomo, aby dzisiaj byla zmiana czasu -
> zegarynka tez nic o tym nie wie!!!

Dwa powazne bledy.

Cofa zegar o godzine o punkt 2:00 29 wrzesnia.
Czyli jak ktos zostawi sobie wczesniej G'95 wlaczony (zakladajac , ze sie
nie zawiesi - takie malo realne zalozenie, wiem) to zawsze bedzie mial
godzine miedzy 1:00 a 2:00.

Moze Necrosoft nie przewidzial, ze ktos bedzie uzywal jeszcze jego
"systemu" po tej dacie ?

Krzysztof Jacewicz
jaca_at_riva.koti.com.pl
jaca_at_ue.eti.pg.gda.pl