Re: Wielka Stopa

Autor: Janusz Kalaczynski (kalaczyj_at_cadvision.com)
Data: Sun 29 Sep 1996 - 01:59:23 MET DST

In article <52j0ga$k31_at_rymunda.torun.pdi.net>, Seweryn Walentynowicz <seweryn_at_torun.pdi.net> says:

> Witam !
>
> Czy ktos bawil sie dyskiem Quantum z serii Big Foot ( najlepiej 2.5 GB )

Mialem cos takiegow reku, a wlasciwie w komputerze przez 2 dni.
Quantum 2.5 GB odebralem raczej negatywnie. Problemy zaczely sie od
pewnych problemow z zamontowaniem jego we wnetrzu-w koncu ma oryginalne
wymiary. Ale drugim problemem bylo jego szybkosc. Byl to Mod4, ale
odstaje od reszty towarzystwa z Mod4. Seeking time(firmowo podany)
to 14 ns, mnie na Norton Utilites 8.0 wyszlo prawie 18. Byl tez stosunkowo
glosny. Zaleta jego byla marka firmy i cena: ok.400$ kanadyjskich, wiec
jakies 8 mln zl.
Zamienilem go na mniejsze Quantum 1.7 GB i nie zaluje. 3.5',8.4 ns seek,
bardzo dobra praca jako spartycjonowany.
Jesli urzadza cie 1.7GB to kup go. Nie wiem jak z cena w Polsce, ja
kupilem go miesiac temu za 300$CND,czyli chyba gdzies 6 mln.

Pozdrawiam.
Janusz
kalaczyj_at_cadvision.com