AWE32 i Sound Fonts

Autor: Marcin Kowalik (mkowalik_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Sat 28 Sep 1996 - 15:15:50 MET DST

Mam male pytanko
Gdzie mozna zdobyc dobre probki dzwiekowe do AWE32. Mam 8MB na karcie i
chcialbym je jakos wykorzystac a to co jest w ROMie nie spelnia moich
 oczekiwan. Gierki zwlaszcza stersze poprostu wyja. Wiem ze jest program do
konwersji probek GUS -> AWE32 probowalem, ale niespecjalnie to grało.
Slyszalem ze najlepsze sa probki Ensoniq'a ale nie wiem skad sciagnoc.
(najlepiej caly General Midi).

Marcin Kowalik
mkowalik_at_usk.pk.edu.pl