Problemy pod Warpem

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Sat 28 Sep 1996 - 10:15:23 MET DST

Czesc!

Jestem szczesliwym posiadaczem Warp Connecta z Win-OS2 w wersji
angielskiej. Jednak mam pewne problemy.

1. Jak zainstalowac polskie fonty pod Win-os2? W ogole, dziwne jest
to, ze np Write czy Word widza tylko cztery czy piec fontow, ktorych
normalnie nie ma pod Windowsami (jakies Roman 10, Script itd.).

2. Nie chodza mi nimacje w Win - Os2. Pod Netszkapa animowane gify
nie ruszaja sie, a Quick Time nie odtwarza filmow. O co chodzi?

3. Najwiekszy problem - karta dzwiekowa. Mam karte Zoltrix AU3200. OS
wykryl ja jako SB Pro, pomylilo mu sie tylko IRQ (napisal 5 a nie 7).
Mimo wszystko, nie ma dzwieku, mimo ze uruchamiaja sie programy do
jego odtwarzania bez zadnych buntow. Probowalem wielu driverow, nawet
znalazlem driver (chyba) do tej karty. Niestety driver zawieszal
system przy ladowaniu... Co zrobic?

Ps. Gry skonfigurowane na partycji dosowskiej, uruchamiane pod OSem
maja dzwiek (bez muzyki).
Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl