Re: Parametry

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 28 Sep 1996 - 01:16:01 MET DST

> Mnie upgrade BIOSu uratowal - nie tyle zycie, co zdrowie psychiczne.
> Przed upgradem nie moglem odpalic Warpa. Plyta Shuttle HOT-433.

coz.. juz kiedys przezylem bardzo ze nie moge wlaczyc wb cache w amd sv8b i
nie moge wstawic amd 5x86... ;) teraz bedzie podobnie - pojawiaja sie nowe
procesory, rozszerzenia bios i inne podobne. poza tym w biosach sa bledy, a
tylko w przypadku markowych plyt masz szanse liczyc na upgrade. no i markusy
pracuja szybciej i sie nie wykladaja - szkoda pieniedzy na leczenie nerwic.
karpio