Re: Modemy GVC

Autor: Sławomir Rudziecki (rudziec_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 27 Sep 1996 - 18:43:43 MET DST

Prawie 2 m-ce temu mialem podobny problem. Kupilem uzywanego Zoltrixa, mimo
ze nie bylem zbytnio przekonany do tej firmy. Na szczescie nie zaluje.
Bardzo dobrze pracuje, co mnie troche zdziwilo.
Szkoda tylko, ze nie kupilem 28,8 , ale taka akurat byla sytuacja.

SLaw

PS
Niestety modem ten pracuje u mnie pod W95 i gdy przeprowadzam mu test to
wystepuja wszelkie mozliwe bledy pod konfiguracja modemu standardowego, ale
tak naprawde to dziala OK i tylko jako modem standardowy.
Natomiast, gdy ustawiam W95 na Zoltrixa to w ogóle modem nie chce pracowac.

Mail from Poland!!!!? This internet is unreal! Ok on the pictures you
sent, thank you a lot! rudziec_at_panda.bg.univ.gda.pl

Michal Rolski <rolski_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<525g9v$28h_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...