Re: Modemy GVC

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Fri 27 Sep 1996 - 15:48:24 MET DST

On Tue, 24 Sep 1996, Zbigniew Olearczyk wrote:

> On 23 Sep 96 at 14:23, tommy wrote:
[...]
> [...]

 Czytnij niżej -:)

> MAXTECH kupil od GVC ten modem, zmienil tylko nadruki a w srodku
> toczka w toczke (mam oba).

 Dokładnie. Nawet przez krótki czas były tańsze w promocji...

> U mnie GVC pracuje ponad rok na laczu dzierzawionym 120km i trzyma
> sie bardzo stabilnie.
> Zbyszek

 Sprawa wygląda tak, że jest kilka wersji ROMów -:)
 Za czasów "przed homologacją" (był sprzedawany, jak wiem !) były
inne. O ile się nie mylę, to "stary" modem (na oko IDENTYCZNY)
nie chciał chodzić z "nowym" ROMem... Może jednak jakiś tranzystor
w scalaku też przepięli ??
 A spisują się na ogół nie najgorzej - tyle że "stary" może faktycznie
nie chcieć dobrze pracować z czym innym... (z innym takim samym -
dobrze !). No i na łączach trwałych pracuje bardzo dobrze -:)
(na jednym ciężkim przypadku 4800 dało się wyciągnąć [z dostępnych
na rynku za "normalne" pieniądze] tylko na GVC).

        Gotfryd