Re: Ami Pro -> Word 7.0

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Fri 27 Sep 1996 - 15:28:42 MET DST

On Wed, 25 Sep 1996, Miroslaw Prywata wrote:

> [...]
===>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> W tym, ze to nie dziala, sam sprawdzalem, na kilka sposobow, oczywiscuie
> nowy tekst jest juz w tym nowym jezyku , ale stary dzielnie sie trzyma.

 Jesteś PEWIEN że zaznaczyłeś tekst ?? Objaw wygląda jakbyś po prostu
włączył pisanie nowym językiem od danego miejsca -:)
 Poza tym - czy to jest tekst ?
 Nim mnie ktoś ubije: coś co wygląda jak tekst może być ciągiem
znaczków pt. "symbol" (nie mylić z fontem "Symbol" !) z wybranym
"normalnym" fontem.
 Na oko są tylko bardzo drobne różnice - w "podcinaniu" fontów
(jak to się znowu nazywa, że w "LT" literki piszemy *bliżej*
siebie niż w "OO" ??).
 Sam się naciąłęm wciągając kiedyś stary tekst pisany w angielskim
starym Wordzie z użyciem jakiegoś "spolszczacza".
 Najprościej sprawdzić pisząc prymitywne makro (to jest BASIC !)
w rodzaju MSGBOX STR$(asc(selection$())),"Kod ASCII" i odpalając
je tu i ówdzie...

 Pozdrowienia - Gotfryd
PS. Ciekaw jestem, co wyjdzie
++ Nie ma mnie cały tydzień -:(