Re: Drukarki Lexmark InkJet - co to takiego?

Autor: Jvm (bohdol_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 27 Sep 1996 - 12:20:48 MET DST

> Hej,
> Czy kos ma jakies doswiadczenia z plujkami Lexmarka ? Sprzedaje to teraz
> Opitmus w cenie 707 nzl. Ciekaw jestem jak sie maja np do HP.

Lexmark 1020 to odpowiednik HP600. Jakość wydruku podobna.
Za Lexmarkiem przemawia
- gadający driver pod windowsami (po angielsku)
- graficzne odwzorowanie ilości zużytego tuszu z pojemnika
  (jak włączy się jej własny menadżer, to widzisz ile jeszcze masz
tuszu)
- małe wymiary

wady:
 - wolny wydruk pod dosem
 - brak jakiejkolwiek polskiej strony kodowej .

                                Jvm