Re: Shareware - Czy/jak placic?

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Fri 27 Sep 1996 - 07:14:23 MET DST

Pytalem sie dzisiaj w PKO B.P. jak wyglada mozliwosc wyslania pieniedzy.
Jest to koszt 0.5% kwoty przesylanej + oplata za transfer w zaleznosci
od kraju docelowego. Dla USA jest to ok. $10.
Korzystajac z uslug firm typu BMT mozna za jednym zamachem zarejstrowac
kilka programow i wtedy te $10 za przesylke nie jest takie wielkie.
Na razie nie wiem jeszcze jak to jest zalatwiane biurokratycznie ( bo bank
wymaga oryginalu faktury ) ale bede sie dowiadywal.
O ile wiem to licencje sa zwolnione z VAT'u. Co do c a to nie wiem.
via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )