Re: Jak usunac OnTrack ?

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Thu 26 Sep 1996 - 21:30:44 MET DST

Roman Skrzek wrote:

> Piotrek Nazarewicz <wfzec_at_ternet.pl> wrote in article
> <52c7i4$i9c_at_olorin.nask.pl>...
> >
> Na dzisiaj znam tylko jedna metode: twardy format, ktos zna lepsza?
>
> Romek S.
Chyba ja mam, bo osobiscie przerabialem te sytuacje 2 razy. Moje
doswiadczenia sa nastepujace :
1) przegralem wszystko z operowanego Caviara na inny, po ewentualnym
uprzednim spakowaniu Rarem.
2) wylaczylem komputer i wyjalem ten drugi dysk
3) zmienilem zworki na Caviarze coby chodzil jako "single"
4) wystartowalem system z dyskietki, przed samym wczytaniem DOSa
zrobilem autodetekcje HD w setupie
5) usunalem partycje programem FDISK, nastepnie utworzylem nowa, wierzac
ze w ten sposob skasuje Ontracka
6) sformatowalem na twardo Caviarka z przelacznikiem /s (zeby moc z
niego bootowac)
7) wyjalem dyskietke i reset.
No i w tym momencie przy starcie zobaczylem znajoma ramke "OnTrack..."
itd. Powtorzylem 5)-7) i to samo. Poszedlem po rozum do glowy, a jak
wrocilem, uruchomilem z dyskietki DiskEditor, wypelnilem zerami kilka
poczatkowych sektorow (zeby wymazac Boot Sector i informacje o
partycjach), nastepnie powtorzylem 5)-7) I POSZLO! :-)

Pozdrowienia, Piotr Łuczak.