Poradzcie w sprawie e-mailu

Autor: Albert Geres (gotnoemail_at_sorry.com)
Data: Thu 26 Sep 1996 - 20:45:30 MET DST

Do tej pory korzystam z INTERNETU wylacznie za posrednictwem kochanej
TPSA :). Nagle jednak obudzila sie we mnie chec posiadania konta
e-mail (przestal mi sie podobac moj dotychczasowy adres;). Prosze o
dwie rady:

1) Ktory prowajder sprzedaje konta najtaniej? Moje dotychczasowe
najkorzystniejsze znalezisko to OPTIMUS - 25 zl miesiecznie za 5Mb =>
kto bierze mniej?

2) Jaki programik mailowy wydaje sie najpraktyczniejszy - dwa warunki:
obsluga obowiazujacego standardu ogonkow i zeby chodzil pod Win95/NT.

Serdecznie pozdrawiam.