Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 25 Sep 1996 - 16:17:55 MET DST

Krzysztof Halasa napisal(-a) :

> Hmm... Dziwne. Dla mnie wlasciciel sunsite udostepnia zawartosc
> swoich dyskow z prawem ciagniecia ich, mirrorowania itp. Najwyzej
> wlasciciel sunsite moglby byc winien, i to pewnie nie przestepstwa,
> a pomylki.

A teraz spojrz na to wszystko od strony wlasciciela programu, albo co gorsza
od strony jego prawnika. Nieco inaczej to wtedy wyglada.

> Mysle, ze firma nagrywajaca CD powinna upewnic sie w legalnosci
> operacji tylko w przypadku watpliwosci, czyli np. uzasadnionych
> podejrzen.

Oczywiscie ze tak! ja nie twierdze ze moje wypociny spod edytora powinny byc
doglebnie analizowane przez taka firme, choc juz w przypdaku dowolnych
programow powinna byc sprawdzona (np. wyrywkowo) ich legalnosc. Sprawa jest
trudno definiowalna jesli dotyczy to cd nagrywanych po znajomosci, ale jesli
tylko ufamy sobie nawzajem ...

--
-w