Re: Internet w Polsce

Autor: Stanislaw Piorkowski (stanley_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Tue 24 Sep 1996 - 20:13:06 MET DST

Wojtek Golec wrote:

> Poniewaz za kilka miesiecy wracam do kraju(na dobre),chcialbym sie
> zorientowac w mozliwosciach zainstalowania Internetu jako prywatna
> osoba.Chodzi mi o dostepnosc(wracam do malej miesciny),koszty polaczen
> i koszty uzywania(platne na godzine ?) itp.
>
> Wojtek
Jesli masz na mysli dostep do www, poczty, newsow itp. to chyba
najprosciej przez TPSA.
Dzwonisz z domu (w Polsce) na 0-202122 i jusz masz siec.

Orentacyjne ceny:

1. Za 'podstawowy' dostep placisz tylko za koszt polaczenia
telefonicznego:
- Jesli masz szczescie, wyniesie Cie to 17 gr za 3 minuty (czyli ok.
3,40zl/godz.)
- Jesli masz mniej szczescia i dzwoniac pod 0-202122 bedziesz w
rzeczywistosci kierowany do innego wojewodztwa, za polaczenie niestety
zaplacisz wiecej.
Jak wrocisz do domu, najlepiej zorientuj sie w swoim najblizszym Biurze
Obslugi Klienta TPSA.

2. Za zalozenie konta pocztowego na serwerze TPSA placisz:
- jednorazowo 50zl+VAT za zalozenie skrytki
- miesieczny abonament 50zl+VAT
Aby zalozyc konto musisz zlozyc wniosek w swoim nalblizszym Biurze
Obslugi Klienta TPSA.

wiecej info:
http://www.tpnet.pl
http://www.tpsa.pl

--
Stanislaw Piorkowski
mailto:stanley_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl