Re: GSM - cennik opłat

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 24 Sep 1996 - 19:48:14 MET DST

Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl) wrote:
: >BTW, ciekawe kiedy (i czy w ogole) bedzie mozna miec w Polsce tablice
: >rejestracyjne 'na zyczenie'... ?

W takim GB tez niezbyt mozna. Mozna zachowac/odkupic od kogos stare,
niestandardowe, ale nowe sa tworzone w/g wzoru, a na co ciekawsze numery
jest bodajze licytacja.

: Ja to sie ciekawie kiedy bedzie mozna miec dowody "na zyczenie". To
: takie gdzie na zyczenie wpisza mi np. Adolf Hitler ur. 39.... Tego
: nazwiska oczywiscie nie polecalbym.

W zasadzie juz jest. Zawsze mozesz wystapic o zmiane nazwiska.
Co prawda przepisy chyba wspominaja, ze uzasadnione zadanie jest wtedy,
gdy obecne brzmienie jest np. osmieszajace, ale dobry prawnik
znajdzie pewnie odpowiednie uzasadnienie.

Jarek.