Re: Kieszenie do hdd

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Tue 24 Sep 1996 - 20:38:54 MET DST

On 24 Sep 96 at 11:08, Krajowa Izba Rozliczeniowa S. wrote:
[...]
> Mam jedno pytanko: czy sa rozne wersje kieszeni do hdd?(pasujace do pc lub nie)
[...]

Oj różne, różne... Dobrze jeszcze jeśli nie dadzą się wetknąć w obce
gniazda jak TCH w Optimusowe (to nazwy sprzedawców a nie
producentów).
A ja miałem przypadek dwóch komputerów z kieszeniami - obie chyba z
Optimusa, jedna plastikowa druga z blaszenymi pokrywami i nawet jedną
można było (fizycznie) wetknąć z gniazdo drugiej, co skończyło się
spaleniem tranzystorów w gnieździe :-( Dopiero wtedy to starannie
oglądaliśmy i, oczywiście, nawet zasilanie było na innych stykach...
    Ponadto niektóre dyski Seagate Medalist 1.2 GB (te niskoprofilowe
za bardzo się grzeją w plastikowych kieszeniach i po 2-3 godz.
zaczynają źle zapisywać...
            Pozdrowienia, Adam