Re: Modemy GVC

Autor: Maciek Sobczak (sobczak_at_unipack.com.pl)
Data: Mon 23 Sep 1996 - 12:23:19 MET DST

Michal Rolski wrote:

> Czy ma ktos z Was jakies opinie na temat tych modemow?
> Interesuje mnie glownie porownanie z modemami Zoom
> i Zoltrix.
> Z gory dzieki za wszelkie informacje.
> Michal Rolski e-mail: rolski_at_ict.pwr.wroc.pl

Kupilem ostatnio 4 GVC 28800 wew. i na pewno byly problemy z
podlaczeniem do ACERow (ale to ich wina). Jesli masz win95 to jest
dziwna sprawa z driverami dyskietki inst. zawieraja ich ze czterdziesci
i nie bardzo wiadomo ktory uzywac co daje w efekcie "modem standardowy".
A. Jest jeszcze ustawienie PnP ktorego jeszcze nie testowalem.