Re: STB Lightspeed 128: wynik Wintach

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 23 Sep 1996 - 12:03:49 MET DST

On Mon, 23 Sep 1996 10:56:03 +0200, Tomasz Jarnot wrote:

>Konkrety prosze... jakies nazwy.. sprawdze sobie :))

Tu nie ma co sypac przykladami - latwiej byloby chyba
wymiennic karty ktore tego nie robia!

Zreszta to nie wina S3 - to wina IBM ktory tworzac swoj standard
8514 olal powszechnie przyjety standard portow dla COM4
(oryginalnie zdefiniowane byly wylacznie COM1 i 2).
Dla zachowania kompatybilnosci z IBM - blad ten powtorzyli
(i powtarzaja do dzis choc 8514 jest martwy) prawie wszyscy
producenci - z cala pewnoscia (osobiste doswiadczenia) dotyczy
to firm S3 i ATI.

Grego