Re: Matrox Millennium

Autor: Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Sat 21 Sep 1996 - 23:20:00 MET DST

z00mbie_at_cc.uni.torun.pl (Krzysztof z00mbie Trzaskulski) wrote:

>Witam
>Mam okazje kupic karte Graficzna Matrox Millennium.
>Czy ktos zna za i przeciw w stosunku do kart opartych
>na S3. Bede wdzieczny za kazda sugestie...

W *.de pojawilo sie ostatnio na rynku sporo "nadwyzek"
wersji OEM tej karty (2 MB, bez mozliwosci rozszerzenia).
BIOS tej karty jest dosc wybredny jezeli chodzi o wspolprace
z roznami board'ami (bo OEM z dopasowaniami chyba do
DEC'a albo Compaq'a). Po zmianie BIOS'a karta ta ma podobno
zachowywac sie normalnie.

Rafal