Re: Flekowanie Lupusa

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 19 Sep 1996 - 22:38:22 MET DST

    Jarek> Jan Rychter wrote:
> [...]

    Jarek> To ostatnie zdanie zdaje sie wyjasnia, gdzie jest pies
    Jarek> pogrzebany i skad sie wziela cala ta rozroba wokol Wimmera.
    Jarek> Wy tutaj (wszyscy, ktorzy atakowaliscie Wimmera) przez
    Jarek> "najlepszy do wspolpracy z siecia" rozumiecie najlepszy z
    Jarek> punktu widzenia administratora, ktory ma postawic serwer i
    Jarek> spowodowac (cytujac innego z dyskutantow) "zeby ten
    Jarek> Internet jakos sie trzymal".

  Wcale tak nie uważam i wcale tak tego nie rozumiem, gdzie to
widziałeś w mojej wypowiedzi ?

  Uprzedzając ewentualną dyskusję: NIE, nie uważam żeby UNIXopodobne
systemy nadawały się tylko na serwery i 'dla administratorów' i NIE,
nie będę uzasadniał swojego zdania. (robiłem to już nie raz i widzę
przerażającą bezowocność takich sporów).

  Poza tym, pisząc to, myślałem też o OS/2, choć zapomniałem go tam
dodać.

--jwr