Re: Uklad 2 HDD-dyski Seagate.

Autor: Jeff W. (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sat 21 Sep 1996 - 10:36:49 MET DST

On 20 Sep 1996 06:15:39 GMT, kalaczyj_at_cadvision.com (Janusz Kalaczynski)
wrote:

>Troche z boku.
> [...]

Wedlug posiadanych przeze mnie danych to w ogole niektore nowe Seagate'y
czesto padaja, a na dodatek sa cholernie wrazliwe na zaklocenia napiecia
zasilajacego i sygnalu sterujacego. (Medalisty potrafia sie wylaczyc przy
robieniu reset-u!).
A szybkosc z jaka Seagate zmienia asortyment (przegladam regularnie ich
strone WWW) moze swiadczyc o tym, ze firma sie miota i wycofuje z produkcji
reklamowane wczesniej gnioty.

Bye!