Re: testy monitora - nokia.arj (1/1) - Podsumowanie

Autor: AP Stopa (apoznach_at_itnet.com.pl)
Data: Fri 20 Sep 1996 - 18:16:35 MET DST

Pozwolilem sobie na podsumowanie w/w tematu.

 Oto do jakich konkluzji mozna dojsc przy prowadzeniu dyskusji w/w
temacie:

   - przekonuje sie mnie,ze bardziej kulturalnie jest przeslanie
przez np.100 osob poczty zwrotnej z dolaczonym plikiem 600 KB
     nieszczesnemu nadawcy -> nokia.arj ,niz poinformowanie go
w e-mail'u o zasadach panujacych na newsach.

   - wyjasnia sie mi ze nie jest w dobrym tonie "byc oponentem"
     stajac w obronie kogos kto zrobil blad,mozna narazic sie na
     kill-file lub dostac program faramtujacy dysk .
     Brrrrr !!! To pewno boli !!!

   - ponosza nas chwilowe emocje, po przeczytaniu poczty ktora
nie zgadza sie z naszymi pogladami nalezy dac komus "do pieca"
niech wie ,ze "stare wygi" nie pozwola sobie w news'y dmuchac.

   - nie wszyscy potrafia sobie przypomniec, ze tez stawiali
pierwsze kroki w Internecie "NIKT SIE ORLEM NIE URODZIL" i nalezy
pomagac
     inny a nie rece obcinac za bledy -> mamy przecie prawie XXI wiek.
     (znow nietakt z mojej strony bo pozwolilem sobie do niznanych
mi ludzi z duzych liter - sorry)

To na tyle.
Przepraszm ,jesli dotknely kogos moje mysli i sugestie ,ktore pozwolilem
sobie napisac w w/w liscie,rozumiejac,ze wielu osoba narazilem sie i
odpokutuje to w kill-file.
Trudno mimo mojego mlodego wieku (z ktorego sie ciesze) nie mam zamiaru
tylko patrzec i przytakiwac.

Pozdrowienia

           ^ Adam P. ^

 mailto:apoznach_at_itnet.com.pl