Re: testy monitora - nokia.arj (1/1)

Autor: AP Stopa (apozn_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 20 Sep 1996 - 16:16:54 MET DST

> Niniejszym wpisuje p. apozn_at_gdansk.sprint.pl do kill-file, nie mam ochoty dluzej
> prowadzic rozmowy z takim oponentem.
>
> Simon

Masz racie Szymon -> po co Ci oponenci na newsach lepjej
"posluszne owieczki" ;)
Co to bedzie za mila dyskutusja jak Ci wszyscy beda przyznawac racje
:)))))

P.S Niniejszym dopisz do kill-file jeszcze apoznach_at_.itnet.com.pl .Po co
masz znowu czytac "oponenta"

Nie pozdrawiam

--
           ^  Adam P.  ^  - o p o n e n t