Re: *.rar

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Fri 20 Sep 1996 - 12:42:32 MET DST

> RAR jest swietny.
> Najbardziej podoba mi sie to, ze moze traktowac wszystkie spakowane
> pliki calosciowo (opcja solid). W przypadku archiwizowania kolejnych
> wersji programu zrodlowego, ktore roznia sie miedzy soba nieznacznie,
> uzyskuje kompresje rzedu 10 - 15%!
> Czy ktos wie czy inne archiwizatory moga robic cos podobnego?
> gr

Ultra Compressor II. Robi to nawet lepiej niz rar (choc sam algorytm
kompresji ma nieco slabszy). Procz tego jest bardzo szybki (najszybszy ze
znanych mi pakerow) przy pracy z archiwami (update'y itp.). Sam proces
pakowania jest jednak powolny.
Ogolnie jest wg mnie "inteligentniejszy" niz rar, ale nie ma takiego
"ladnego" interface'u (jest jako osobny program).

Pilar

--
 Dariusz Pilarek
pilarekd_at_vscht.cz