Jeszcze raz: LUDZIE POMOCY :-)

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Fri 20 Sep 1996 - 11:01:33 MET DST

Jakby co to napiszcie mi zebym przestal. Wiem, ze robie sie nudny ale
strach przed zaopatrzeniem szkoly za pieniadze komitetu rodzicielskiego
(mamusie i tatusiowie uzbierali 200 mln na komputery dla swoich pociech) w
jakies buble nie daje mi spac. To i wy nie pospijcie ;-)

Ale ad rem:

1. Firmy ktore weszly w moj celownik sprzedaja dyski CONNER vel SEAGATE a
nie CAVIAR. Czy mozna prosic o opinie newsowiczow a propos dyskow SEAGATE
(sam uzywam CAVIARA i poki co chwale go sobie). Dyski 850 Mb.

2. Co to za plyty:

a. Intel Triton VX PCI GigaByte
b. Intel Triton PCI 75-200 Atrend
c. Intel Triton II HX 75-200 MHz FIC

To znaczy czy to badziew czy sie da uzywac?

3. Czy ktos zna firme MAR-Computer? Ludzie sympatyczni ale to jakby
jeszcze za malo. Moze ktos kupowal albo co? Ceny maja na poziomie Formatu
ale odliczaja VAT jednostkom edukacyjnym co trwa 3-4 tygodnie i kosztuje 3
stare miliony.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Sorry, sorry, sorry za nudny i ciagle powtarzajacy sie motyw:
"Ludzie, pomocy". Obiecuje, ze pomagajacy zostana obsypani
podziekowaniami.